2014. november 2., vasárnap

Karácsonyváró ruhák

Pénteken a Tescoban vásároltam és a ruházati részen mibe botlottam?
Rengeteg őrült karácsonyi ruhába!
Eddig nekem ezek kimaradtak, valahogy a karácsonyi filmek vicces kellékének tűntek, de úgy látszik nem az. Bárki megveheti, felveheti és hirdetheti vele, hogy mennyire szereti és várja a karácsonyt.
Hát, döntse el mindenki maga, hogy mennyire bevállalós.....
Mutatom, miket láttam:

 Karácsonyi Coca-Colás pizsama ( na jó, ezt imádnám!)
 Pizsamák
 Télapós karácsonyi pólók


 Gyerek pulcsi Rudolffal



Hát ez a zöld manófelső elég bevállalós..... 


Ezt a zöld felsőt sem igen tudom elképzelni felnőtt férfi emberen, pedig a férfi ruhaosztályon fotóztam......

Az F&F oldalán megnézhetitek a teljes kínálatot árakkal együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése