2011. december 1., csütörtök

December 1. van!

Ma megkezdődik a nagy visszaszámlálás!

A gyerkőcök megkapták reggel az adventi naptárjukat. Idén nem készítettem újat, a tavaly filcből varrt zsákokat vettem elő és azokat töltöttem meg csokival, cukorral, rágóval. És mellé minden nap kapnak egy levelet az Angyalkától, hogy aznap milyen karácsonyváró program várja őket. Ma a nagyobbik lányom a sulival a Diótörőt nézi meg a Bábszínházba, úgyhogy a két kisebbnek is ez a program itthon dvd-n és karácsonyfa díszeket csinálunk este.



Én is lázasan tervezgetek, hogy a még hátralévő időbe mi fér bele, mit tudok elkészíteni.
Tervezem, hogy sütök jó sok mézeskalácsot, csinálok szaloncukrot. A suliba is ígértem még karácsonyfadíszeket. És valami jóféle karácsonyi itókát is össze akarok hozni. Ja és a narancslekvár főzés is tervben van.
Meglátjuk mire lesz időm ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése