2011. november 27., vasárnap

Adventi koszorúnk

Ma van advent első vasárnapja, így már itt volt az ideje, hogy elkészítsem az adventi koszorúnkat.

Vettem egy közepes koszorú alapot hozzá az egyik hiperben kb. 200 Ft-ért. Lementem és szedtem a ház előtti fáról némi zöld faágat. Szalagom volt itthon tavalyról. A gyertyákat még ősszel vettem valamelyik vásárban, ahol voltunk, kimondottan már az adventi koszorúnkra. Virágboltban vettem gyertyatűt ( 100Ft/db), amivel a koszorúra lehet rögzíteni a gyertyát. A beszúrható díszeket is megvettem készen, de aki erre nem akar költeni az díszítheti szárított narancskarikákkal, aranyozott dióval vagy tobozzal. Itt már az egész a fantáziánkra van bízva.

Szerintem szép lett:)


Ha szeretnél kicsit többet tudni az adventről, akkor ajánlom ezt a cikket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése