2011. november 22., kedd

Karácsonyi ajándéklista

Nem tudom ki hogy van ezzel, de én kimondottan szeretek karácsonyi ajándékokat venni vagy készíteni. Az a típus vagyok, aki már képes október elején megvenni valamit, azzal a felkiáltással, hogy jó lesz majd X.Y.-nak karácsonyra.
Idén viszont nagyon vissza kell fognom magamat ez ügyben, megegyeztünk a családdal, hogy csak jelképes vagy saját készítésű ajándékot kapnak a felnőttek és csak a gyerekeknek veszünk több vagy nagyobb dolgot.

Így aztán a vásárlást nagyon hamar lerendeztem, mert csak egy játék boltot kellett megtámadnom, hogy az én 3 gyerkőcömnek és a rokon kisfiúnak vegyek valamit.

A többieknek pedig eldöntöttem, hogy készítek majd valamit.

És hogy milyen karácsonyi ajándékokat lehet készíteni gyenge kézügyességgel és kevés pénzből?
Na ezekre majd hozok pár példát Nektek, hátha Ti is kedvet kaptok a barkácsoláshoz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése