2011. november 20., vasárnap

Adventi naptár ötletek

Jövő héten vasárnap lesz advent 1 vasárnapja. Ekkora már el kell készülnie az adventi koszorúnak és meg kell gyújtani az első gyertyát. A gyerkőcöknek pedig oda kell adni az adventi naptárakat.

Én a magam részéről a saját készítésű adventi naptár híve vagyok, halálosan unalmasnak találom a boltokban kapható butított változatot, mikor minden ablakban egy falatnyi csoki van. Ennek semmi köze nincs az ünnepi várakozáshoz, max. a hasnövesztéshez:)

Mióta gyermekeim vannak, minden évben én készítek nekik adventi naptárat. Eddig az volt a szokás, hogy apróságokat kaptak a zsákokban pl: karácsonyi matricát, nyomdát, a lányok hajgumit, hajcsattot, a kisfiam kisautót, motort stb.

Idén kicsit szűkösebbek az anyagi keretünk, így arra jutottam, hogy ez most nem fog menni. Ha minden gyerkőcnek csak 100 Ft-ért veszek naponta valamit, az is a 3 gyereknek 24 napra 7200 Ft. És mi a fenét vegyek ennyi pénzért nekik? És akkor még hol vannak a karácsonyi ajándékok? És nálunk 2 gyerkőcnek még a szülinapja is decemberben van, az is egy viszonylag nagy kiadás. Szóval napokig ezen agyaltam, mire rájöttem a megoldásra:)

Elég nagyok már ahhoz, hogy részt vegyenek a készülődésben, szóval ehhez találnak majd a zsákokban útmutatót, feladatokat, hozzávalókat. Lesz amelyik zsákban programokra belépők lesznek elrejtve. Valamelyikbe a mézeskalács receptemet dugom a kiszúrókkal, mini sodrófával, hogy aznap, majd közösen süssük meg a sütiket. Egy másikban tavalyi karácsonyi fényképet vágtam fel puzzle-nak és azt tettem bele. Egyenlőre még nincs meg a 24 zsák tartalma, böngészem a netet, nyomtatom ki a jó ötleteket, feladatokat. Ha kész leszek, majd megmutatom milyen lett.....

Addig is rakok nektek pár képet inspirációnak, amik nekem nagyon tetszenek és könnyen elkészíthetőek: Forrás és részletes leírás: http://hannaeszternoemi.blogspot.com

Kép forrása és leírás angolul: http://www.womansday.com/

Aki tud varrni, az sok féle adventi naptár ötletet talál itt: http://textilorszag.hu/

Forrás és leírás, sablonnal itt : http://mintamokus.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése